Nahlásiť poistnú udalosť
Pri hlásení poistných udalostí – či už ide o poistenie domácnosti, úrazu alebo cestovné poistenie – môže byť situácia trochu stresujúca. Všetky tie telefonáty, byrokracia a dokumenty, ktoré treba doručiť... Preto sme tento proces čo najviac zjednodušili a spríjemnili našou novou aplikáciou na hlásenie škôd online. Je Vám k dispozícii 24 hodín denne, 7 dní v týždni, takže môžete zaregistrovať svoju žiadosť vlastným tempom v niekoľkých jednoduchých krokoch.
Ak potrebujete pomoc s nahlasovaním, kontaktujte, prosím, naše Zákaznícke centrum na +421 55 6826 222.
Pochopenie procesu nahlasovania škody
Nikto nechce tráviť veľa času nahlasovaním udalostí. Ak to však musíte riešiť, chcete, aby to bolo čo najmenej bolestivé. Prečítajte si základné informácie o našom likvidačnom procese, vrátane užitočných tipov, ktoré Vám uľahčia a urýchlia podanie žiadosti, čo môže znamenať skorší prísun peňazí do Vášho vrecka.
Toto je to, čo budete musieť predložiť:
- Poskytnite nám stručné zhrnutie udalosti súvisiacej s Vašou poistnou udalosťou
- Podľa Vášho názoru – Aká výška škody Vám vznikla – Uveďte sumu, ktorú požadujete
- Podklady ku škode – Poskytnite súvisiacu dokumentáciu, ktorá preukazuje Váš nárok na poistné plnenie.
Pozrite si nami požadované dokumenty, v ktorých nájdete konkrétne položky, ktoré možno budete musieť predložiť v prípade rôznych typov poistných udalostí.
Začnite s nahlasovaním
Chceme, aby bol tento proces pre Vás čo najjednoduchší a najpohodlnejší. Aby sme mohli začať s riešením Vašej poistnej udalosti, musíme vyhľadať Vašu poistnú zmluvu. Potrebujeme nasledujúce informácie:
- Číslo Vašej poistnej zmluvy (číslo poistnej zmluvy je uvedené v dokumentoch, ktoré ste dostali pri dojednaní poistnej zmluvy)
- Dokumenty, ktoré poskytujú ďalšie podrobnosti týkajúce sa škody
- Číslo bankového účtu, na ktorý chcete zaslať náhradu škody
- Číslo telefónu/e-mailový kontakt, na ktorom Vás v prípade potreby zastihneme.
Alternatívne spôsoby nahlasovania
Vyberte si z rôznych možností nahlasovania: poistnú udalosť môžete zaregistrovať nielen online, ale aj prostredníctvom e-mailu (likvidacia@colonnade.sk) alebo klasickou poštou na túto adresu:
Colonnade Insurance S.A., pobočka poisťovne z iného členského štátu
Moldavská cesta 8 B,
042 80
Košice
Tu však požadujeme vyplniť hlásenie na príslušnom formulári, ktoré nájdete nižšie.
Prehliadaním týchto stránok potrvdzujete, že ste sa oboznámil(a) s Informáciami o spracúvaní osobných údajov. Viac informácií nájdete na tejto stránke.
Často kladené otázky a užitočné tipy
Náš tím pre likvidáciu si váži spätnú väzbu od našich klientov a na jej základe zostavil zoznam odpovedí na najčastejšie kladené otázky. Prelistujte si nasledujúce časti – ak nenájdete odpoveď, ktorú hľadáte, neváhajte nás kontaktovať – sme tu na to, aby sme Vám pomohli.
Užitočné kontakty
Kontakt na oddelenie služieb zákazníkom
+421 55 6826 222
Zákaznícke centrum je k dispozícii: Pondelok - Piatok 8:00 - 16:00